SMM просування

SMM (Social Media Marketing) — один із інструментів інтернет-маркетингу, суть якого — залучення трафіку із соціальних мереж.

SMM просування дозволяє залучати потенційних клієнтів із соціальних мереж. Цілями SMM просування можуть бути зростання впізнаваності бренду, підвищення залученості, збільшення продажів, аналіз цільової аудиторії.

Обговорити просування

    Що входить до складу послуги SMM просування

    Підготовка стратегії SMM просування

    Вивчення цільової аудиторії, підготовка контент-плану, формування УТП, аналіз конкурентів.

    Налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах

    Налаштування націлення (таргетингу) на відображення публікацій лише зацікавленим користувачам та потенційним замовникам.

    Ведення соціальних мереж

    Розміщення контенту на сторінках, модерування акаунтів та опрацювання зворотнього зв’язку.

    Робота з блогерами та лідерами думок

    Рекламування спільно з топовими блогерами та лідерами думок у Instagram.

    Управління репутацією у соціальних мережах

    Праця з негативом у коментарях. Покращення спілкування з користувачами.

    Контроль KPI та регулярна звітність

    Щотижня ми проводимо збір KPI, а наприкінці місяця надаємо детальний звіт з проведених робіт.

    Інструменти, що використовуються для досягнення мети

    tiktok logo
    facebook logo
    instagram logo
    livedune logo

    Наші переваги

    biobo

    Розробляємо унікальні комплексні стратегії просування

    Маємо досвід просування проектів у різних нішах

    Обіцяємо лише реальні результати

    Ведемо постійну звітність про проведені роботи

    biobo

    SMM просування

    Що таке SMM?

    SMM (social media marketing) — це інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє залучити клієнтів із соціальних мереж. Ця послуга буде корисною для будь-якого бізнесу.

    Що дає SMM просування у соціальних мережах?

    SMM просування є одним із ключових інструментів для підвищення продажів, залучення нових відвідувачів та побудови стратегії впізнаваності бренду. Чітко побудована SMM стратегія дозволяє бренду залучати ще більше клієнтів з усієї України.

    Етапи просування у соціальних мережах

    Існують такі етапи просування у соціальних мережах:

    • Збір інформації. Спочатку потрібно дослідити цільову аудиторію — де вона проживає та чим захоплюється (наприклад, просування у фейсбук заходів у Києві), врахувати специфіку товару (наприклад, для бренду косметики більше підійде просування в інстаграм), вивчити поведінку конкурентів.

    • Розробка стратегії. Отримавши всю інформацію, спеціаліст з SMM переходить до побудови стратегії просування бренду, товару, заходу або послуги. На цьому етапі формується мета, яку потрібно досягти та опрацьовуються кроки для її досягнення.

    • Контент та запуск рекламної кампанії. Дуже важливо створювати якісний та яскравий контент: унікальний текст, фотографії, відео презентації. Запуск рекламної кампанії так само не обходиться без опрацювання візуальної складової та тексту.

    • Аналіз результатів. Для оцінки результатів важливо розуміти, як працює і як впливає той чи інший тип контенту на просування у Facebook або Instagram.

    Від чого залежить вартість SMM просування?

    Вартість SMM маркетингу може досить сильно змінюватись. Агентство зазвичай враховує такі фактори:

    • майданчики просування;
    • необхідність залучення контент-менеджера, який займатиметься контентом;
    • необхідність запуску таргетованої реклами
    • наявності конкурсів та розіграшів.
    biobo

    Популярні запитання

    SMM (Social Media Marketing) — один із інструментів інтернет-маркетингу, суть якого — залучення трафіку із соціальних мереж. Також це один із найкращих способів комунікації та взаємодії з користувачами.

    SMM менеджер — це спеціаліст, який займається просуванням компанії, бренду чи продукту у соціальних мережах. Основні обов'язки SMM спеціаліста: розробка стратегії просування, ведення соціальних мереж, розробка креативів та постійне відстеження ефективності.

    SMM просування дозволяє залучати потенційних клієнтів із соціальних мереж. Метою SMM просування може бути зростання впізнаваності бренду, підвищення залученості, збільшення продажів, аналіз цільової аудиторії.

    Вартість роботи SMM менеджера безпосередньо залежить від бюджетів на просування, обсягу робіт та кількості сторінок.

    Ми готові швидко відповісти на Ваші запитання

    Оберіть зручний для Вас месенджер та отримайте відповіді на всі цікавлячі запитання

    biobo

    Оформити заявку

      element

      Оформити заявку

        Замовити дзвінок