Головна / SERM управління репутацією
SERM (Search Engine Reputation Management) — напрямок репутаційного маркетингу, націлений на покращення репутації бренду або персони в інтернеті.
Така технологія допомагає створити позитивний образ бренду або відкоректувати негативні відгуки та публікації про компанію або персоналію в інтернеті. Основна мета — нівелювання негативних вражень.
Обговорити просування
Розміщуємо позитивні матеріали та PR на різноманітних майданчиках, тим самим витісняючи негативні матеріали з видачі.
Нейтралізуємо недостовірні відгуки шляхом заміни негативу на конструктивну відповідь з позитивним характером.
Покращуємо показ картки за вибраними ключовими запитами. Модерація відгуків, запитань/відповідей та публікацій.
Проводимо постійний моніторинг результативності та ведемо звітність.
Працюємо над розробкою унікальних комплексних стратегій просування
Маємо досвід просування проектів у різних нішах
Обіцяємо лише реальні результати
Ведемо постійну звітність про проведені роботи
SERM управління репутацією — це сукупність методів та дій, спрямованих на формування позитивного іміджу бренду або персони в мережі Інтернет. Замовити SERM можна у SERM спеціалістів.
Прихований маркетинг — це унікальна технологія маніпуляції через Інтернет. Людина не повинна помітити сам факт маніпуляції. Приклад цього — використання товару знаменитістю.
Управління репутацією в інтернеті — цей метод спрямований на виявлення факторів, що впливають на репутацію бренду за допомогою спеціальних сервісів, які має у своєму арсеналі SERM спеціаліст.
Управління репутацією у пошуковій видачі — це метод відстеження згадок про компанію. Спеціаліст з SERM надає послуги з усунення негативної згадки про бренд або персону.
Люди звикають до хорошого, їм подобається, як працює та чи інша компанія, але вони рідко діляться позитивом у мережі. Якщо обслуговування було поганим або їм не сподобалася вартість, вони одразу ж про це скрізь пишуть. Таким чином, у потенційного покупця або клієнта може виникнути помилкова думка про компанію.
Щоб компанія не зазнала збитків, необхідно звертатися до SERM агенції, яка проводить аудит онлайн репутації не тільки в певному місті, а й по всій Україні. Використовуючи аудит також визначають, чи справді це реальні негативні відгуки чи є місце підступам конкурентів. І лише тоді фахівці будують стратегію видалення негативу з мережі.
Багато людей часто плутають SERM із PR. Хоча ці поняття чимось схожі, вони мають кардинальні відмінності. PR спрямований на генерацію позитивних інфоприводів навколо компанії, бізнесу чи персони як онлайн, так і в реальному житті. Тоді як SERM працює над вже готовою негативною інформацією в інтернеті, намагаючись вирівняти чи вибілити репутацію замовника.
SERM — це абревіатура від словосполучення Search Engine Reputation Management, яка перекладається як “Керування Репутацією у Пошукових Системах”. Технологія репутаційного маркетингу допомагає створити позитивну репутацію бренду або виправити негативні матеріали та відгуки про компанію в мережі інтернет.
Для управління репутацією компанії у видачі пошукових систем існує певна послідовність дій, що включає аналіз пошукової видачі, розробку та реалізацію стратегії щодо її покращення, а також моніторинг результатів роботи.
SERM необхідний за наявності негативних відгуків про компанію чи персону. У такому разі негатив витісняється з пошукової видачі, змістивши фокус на позитивний контент. Також доречно замовити послугу SERM під час виведення нового продукту без сформованого попиту. В такому випадку SERM дозволить збільшити видимість продукту або бренду в мережі, а також створити позитивне враження у користувачів.
Вартість послуги залежить від наступних факторів: кількість пошукових запитів, за якими необхідно витіснити негатив, кількість відгуків та сторінок з негативними матеріалами, тематика бізнесу.
Оформити заявку
Biobo Digital Agency
Адреса:
Графiк работи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Адреса:
Графік роботи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Оформити заявку
Замовити дзвінок