SERM управління репутацією

SERM (Search Engine Reputation Management) — напрямок репутаційного маркетингу, націлений на покращення репутації бренду або персони в інтернеті.

Така технологія допомагає створити позитивний образ бренду або відкоректувати негативні відгуки та публікації про компанію або персоналію в інтернеті. Основна мета — нівелювання негативних вражень.

Обговорити просування

    Що входить до складу послуги SERM управління репутацією

    Формування позитивної репутації бренду

    Розміщуємо позитивні матеріали та PR на різноманітних майданчиках, тим самим витісняючи негативні матеріали з видачі.

    Нейтралізація негативної інформації в Інтернеті

    Нейтралізуємо недостовірні відгуки шляхом заміни негативу на конструктивну відповідь з позитивним характером.

    Оптимізація картки Google My Business

    Покращуємо показ картки за вибраними ключовими запитами. Модерація відгуків, запитань/відповідей та публікацій.

    Моніторинг та аналіз пошукової видачі

    Проводимо постійний моніторинг результативності та ведемо звітність.

    Інструменти, які використовуємо для досягнення мети

    collaborator logo
    logo serpstat
    seranking logo
    facebook logo

    Наші переваги

    biobo

    Працюємо над розробкою унікальних комплексних стратегій просування

    Маємо досвід просування проектів у різних нішах

    Обіцяємо лише реальні результати

    Ведемо постійну звітність про проведені роботи

    biobo

    SERM управління репутацією

    Що таке SERM?

    SERM управління репутацією — це сукупність методів та дій, спрямованих на формування позитивного іміджу бренду або персони в мережі Інтернет. Замовити SERM можна у SERM спеціалістів.

    Основні методи SERM

    Прихований маркетинг — це унікальна технологія маніпуляції через Інтернет. Людина не повинна помітити сам факт маніпуляції. Приклад цього — використання товару знаменитістю.

    Управління репутацією в інтернеті — цей метод спрямований на виявлення факторів, що впливають на репутацію бренду за допомогою спеціальних сервісів, які має у своєму арсеналі SERM спеціаліст.

    Управління репутацією у пошуковій видачі — це метод відстеження згадок про компанію. Спеціаліст з SERM надає послуги з усунення негативної згадки про бренд або персону.

    Чому потрібно працювати над репутацією в Інтернеті?

    Люди звикають до хорошого, їм подобається, як працює та чи інша компанія, але вони рідко діляться позитивом у мережі. Якщо обслуговування було поганим або їм не сподобалася вартість, вони одразу ж про це скрізь пишуть. Таким чином, у потенційного покупця або клієнта може виникнути помилкова думка про компанію.

    Щоб компанія не зазнала збитків, необхідно звертатися до SERM агенції, яка проводить аудит онлайн репутації не тільки в певному місті, а й по всій Україні. Використовуючи аудит також визначають, чи справді це реальні негативні відгуки чи є місце підступам конкурентів. І лише тоді фахівці будують стратегію видалення негативу з мережі.

    Які відмінності SERM від традиційного PR?

    Багато людей часто плутають SERM із PR. Хоча ці поняття чимось схожі, вони мають кардинальні відмінності. PR спрямований на генерацію позитивних інфоприводів навколо компанії, бізнесу чи персони як онлайн, так і в реальному житті. Тоді як SERM працює над вже готовою негативною інформацією в інтернеті, намагаючись вирівняти чи вибілити репутацію замовника.

    biobo

    Популярні запитання

    SERM — це абревіатура від словосполучення Search Engine Reputation Management, яка перекладається як “Керування Репутацією у Пошукових Системах”. Технологія репутаційного маркетингу допомагає створити позитивну репутацію бренду або виправити негативні матеріали та відгуки про компанію в мережі інтернет.

    Для управління репутацією компанії у видачі пошукових систем існує певна послідовність дій, що включає аналіз пошукової видачі, розробку та реалізацію стратегії щодо її покращення, а також моніторинг результатів роботи.

    SERM необхідний за наявності негативних відгуків про компанію чи персону. У такому разі негатив витісняється з пошукової видачі, змістивши фокус на позитивний контент. Також доречно замовити послугу SERM під час виведення нового продукту без сформованого попиту. В такому випадку SERM дозволить збільшити видимість продукту або бренду в мережі, а також створити позитивне враження у користувачів.

    Вартість послуги залежить від наступних факторів: кількість пошукових запитів, за якими необхідно витіснити негатив, кількість відгуків та сторінок з негативними матеріалами, тематика бізнесу.

    Ми готові швидко відповісти на Ваші запитання

    Оберіть зручний для Вас месенджер та отримайте відповіді на всі цікавлячі запитання

    biobo

    Оформити заявку

      element

      Оформити заявку

        Замовити дзвінок