PPC контекстна реклама

РРС — платна реклама у форматі текстових оголошень або банерів, що відображається у блоках пошукових систем та на сайтах-партнерах.

Контекстна реклама дозволяє швидко залучити до Вашого сайту клієнтів-шукачів відповідного товару чи послуги — це найточніший спосіб точково показувати рекламу цільовій аудиторії у пошукових системах та соціальних мережах.

Обговорити просування

    Що входить до складу послуги PPC контекстна реклама

    Пошукова реклама

    Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google.

    Google Shopping

    Ефективна товарна реклама для інтернет-магазинів.

    Відеореклама

    Налаштування реклами на YouTube для просування послуги чи товару.

    Ремаркетинг

    Настроювання ремаркетингу для користувачів, які вже контактували з вашим сайтом.

    Реклама у соціальних мережах

    Налаштування таргетованої реклами у Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok.

    Контроль KPI та регулярна звітність

    Щотижня ми проводимо збір KPI, а наприкінці місяця надаємо детальний звіт з проведених робіт.

    Інструменти, які використовуємо для досягнення мети

    google ads logo
    google display video 360 logo
    google shopping logo
    instagram logo
    facebook logo
    youtube logo

    Наші переваги

    biobo

    Розробляємо унікальні комплексні стратегії просування

    Маємо досвід просування проектів у різних нішах

    Обіцяємо лише реальні результати

    Ведемо постійну звітність проведеної роботи

    biobo

    PPC контекстна реклама

    Що таке контекстна реклама?

    Контекстна реклама — це один із засобів інтернет-просування, який має вигляд текстових посилань або рекламних банерів, що з’являються під час запиту у пошуковій системі Google. Замовити контекстну рекламу можливо у спеціалістів з PPC.

    Завдання контекстної реклами

    Можна виділити 3 основні завдання контекстної реклами:

    • Просування товару чи послуги. Підійде для тих, хто має товар чи послугу, але вони не знають де їх продавати.

    • Підвищення відвідуваності сайту. Коректне налаштування контекстної реклами допоможе підняти сайт у пошуковій системі, завдяки збільшенню відвідуваності.

    • Збір даних про користувачів. Контекстна реклама використовується для збору інформації про користувача, яку він вказує під час реєстрації на сайті в обмін на певну послугу чи товар.

    Види контекстної реклами

    1. Пошукова контекстна реклама. Фахівець з контекстної реклами збирає ключові фрази, за якими користувач шукатиме оголошення рекламодавця в Google. Чим точніше запит — тим вище CTR (кількість переходів на рекламну сторінку).

    2. Тематична контекстна реклама. Відображення рекламного оголошення залежить від інтересів користувача та від того, які сайти він відвідував останнім часом.

    3. Контекстна реклама Google. Це аналітична компанія, яка ретельно досліджує поведінку людей в Інтернеті. У контекстну медійну рекламу входять такі партнерські мережі як Google AdS та DoubleClick Ad Exchange. Реклама відображається на сторінках YouTube, Google Drive, Gmail тощо.

    Від чого залежить вартість контекстної реклами?

    Замовити контекстну рекламу можна у спеціалістів з PPC. PPC контекстна реклама передбачає систему оплати за кліки за оголошенням. Вартість кліка залежить від показника CTR. Також потрібно враховувати якість посадкової сторінки, регіон у якому запущено рекламу (вся Україна або її частина) та час доби.

    biobo

    Популярні запитання

    Це платна реклама у форматі текстових оголошень чи банерів. Контекстна реклама відображається у спеціальних блоках пошукових систем. Ймовірно Ви звертали увагу, що при введенні запиту в Google спочатку виникають рекламні оголошення, а вже потім органічна видача. Саме ці оголошення і є контекстною рекламою.

    Контекстна реклама поділяється на такі види: пошукова реклама (виникає за введеним запитом користувача у пошукових системах); тематична реклама або КМС (виникає на тематичних та новинних сайтах); банерна реклама (об'єднує в собі контекстну та тематичну рекламу з додаванням яскравих та привабливих рекламних банерів).

    При налаштуванні контекстної реклами зазвичай керуються такими діями: визначення цілей рекламної кампанії, добір ключових фраз, створення та налаштування облікового запису в Google Ads, налаштування рекламної кампанії та групи оголошень, визначення цільової аудиторії та налаштування націлювання ( так званого таргетингу ), створення текстів оголошень.

    Вартість контекстної реклами залежить від рівня конкуренції в ніші, оскільки система Google Ads побудована за принципом аукціону. Перевагою контекстної реклами є те, що Ви самі можете обрати, скільки коштів хочете витратити на контекстну рекламу. А наше завдання розробити стратегію, за якої обраний Вами бюджет буде максимально ефективно витрачений на досягнення поставленої мети.

    Ми готові швидко відповісти на Ваші запитання

    Оберіть зручний для Вас месенджер та отримайте відповіді на всі цікавлячі запитання

    biobo

    Оформити заявку

      element

      Оформити заявку

        Замовити дзвінок