Головна / PPC контекстна реклама
РРС — платна реклама у форматі текстових оголошень або банерів, що відображається у блоках пошукових систем та на сайтах-партнерах.
Контекстна реклама дозволяє швидко залучити до Вашого сайту клієнтів-шукачів відповідного товару чи послуги — це найточніший спосіб точково показувати рекламу цільовій аудиторії у пошукових системах та соціальних мережах.
Обговорити просування
Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google.
Ефективна товарна реклама для інтернет-магазинів.
Налаштування реклами на YouTube для просування послуги чи товару.
Настроювання ремаркетингу для користувачів, які вже контактували з вашим сайтом.
Налаштування таргетованої реклами у Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok.
Щотижня ми проводимо збір KPI, а наприкінці місяця надаємо детальний звіт з проведених робіт.
Розробляємо унікальні комплексні стратегії просування
Маємо досвід просування проектів у різних нішах
Обіцяємо лише реальні результати
Ведемо постійну звітність проведеної роботи
Контекстна реклама — це один із засобів інтернет-просування, який має вигляд текстових посилань або рекламних банерів, що з’являються під час запиту у пошуковій системі Google. Замовити контекстну рекламу можливо у спеціалістів з PPC.
Можна виділити 3 основні завдання контекстної реклами:
Замовити контекстну рекламу можна у спеціалістів з PPC. PPC контекстна реклама передбачає систему оплати за кліки за оголошенням. Вартість кліка залежить від показника CTR. Також потрібно враховувати якість посадкової сторінки, регіон у якому запущено рекламу (вся Україна або її частина) та час доби.
Це платна реклама у форматі текстових оголошень чи банерів. Контекстна реклама відображається у спеціальних блоках пошукових систем. Ймовірно Ви звертали увагу, що при введенні запиту в Google спочатку виникають рекламні оголошення, а вже потім органічна видача. Саме ці оголошення і є контекстною рекламою.
Контекстна реклама поділяється на такі види: пошукова реклама (виникає за введеним запитом користувача у пошукових системах); тематична реклама або КМС (виникає на тематичних та новинних сайтах); банерна реклама (об'єднує в собі контекстну та тематичну рекламу з додаванням яскравих та привабливих рекламних банерів).
При налаштуванні контекстної реклами зазвичай керуються такими діями: визначення цілей рекламної кампанії, добір ключових фраз, створення та налаштування облікового запису в Google Ads, налаштування рекламної кампанії та групи оголошень, визначення цільової аудиторії та налаштування націлювання ( так званого таргетингу ), створення текстів оголошень.
Вартість контекстної реклами залежить від рівня конкуренції в ніші, оскільки система Google Ads побудована за принципом аукціону. Перевагою контекстної реклами є те, що Ви самі можете обрати, скільки коштів хочете витратити на контекстну рекламу. А наше завдання розробити стратегію, за якої обраний Вами бюджет буде максимально ефективно витрачений на досягнення поставленої мети.
Оформити заявку
Biobo Digital Agency
Адреса:
Графiк работи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Адреса:
Графік роботи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Оформити заявку
Замовити дзвінок