Головна / Веб-аналітика та дослідження
Веб-аналітика — це сукупність дій для акумулювання та аналізу інформації про відвідувачів сайту для подальшого покращення та оптимізації ресурсу.
Крім налаштування Google Analytics, ми пропонуємо детальне вивчення попиту в різних нішах, що включає аналіз конкурентів, сезонність пошукового попиту, визначення зони зростання та стратегію просування.
Обговорити просування
Підключаємо сервіс Google Analytics до сайту, налаштовуємо параметри, функції, повідомлення в обліковому записі, інтеграцію з Google Ads та Search Console.
Налаштовуємо необхідні теги, тригери та змінні в Google Tag Manager. Впроваджуємо необхідні коди відстеження на Ваш сайт.
Налаштовуємо відстеження цілей, конверсій та транзакцій, скоєних на сайті, для оцінки ефективності рекламних кампаній.
Щотижня ми проводимо збір KPI, а наприкінці місяця надаємо детальний звіт з проведених робіт.
Надаємо детальні звіти про потенційний попит на продукт чи послугу. Сезонність та регіональність попиту допоможе оптимізувати ефективність таргетованої реклами.
Готуємо великі дослідження у різних категоріях бізнесу. Допоможемо дізнатися: скільки потенційного трафіку є в ніші і як користувачі шукають продукт чи послугу, хто головні конкуренти та яка структура їхнього просування.
Розробляємо унікальні комплексні стратегії просування
Маємо досвід просування проектів у різних нішах
Обіцяємо лише реальні результати
Ведемо постійну звітність проведеної роботи
Веб-аналітика — це сукупність інструментів для добування та аналізу інформації про відвідувачів сайту з метою подальшого покращення та оптимізації сервісу та аналізу ефективності каналів залучення трафіку. Серед таких інструментів можна виділити: аналіз відвідуваності сайту, бенчмарк, аналіз юзабіліті, поведінку користувачів на сайті тощо.
Для цього використовують лічильники та лог-аналізатори. Лічильники дозволяють отримати статистику щодо відвідування сайту, дані про кількість покупок, про кліки за певними кнопками тощо. Аналізатори — це внутрішні програми, які відображають дані сервера.
Google Analytics — це безкоштовний інструмент для акумуляції даних про відвідувачів сайту від Google. Однак, налаштування веб аналітики не таке просте, як може здатися на перший погляд. Налаштувати веб-аналітику можна за допомогою впровадження JS-скрипта в код сайту.
Налаштування цілей у google analytics дозволяє відстежити конверсії на сайті (таких як передплата, замовити зворотній дзвінок, придбання або заповнення форми). Відстеження цілей допомагає визначити, яке джерело трафіку найефективніше, знайти проблемні місця на сайті, оптимізувати рекламний бюджет.
Послуга веб-аналітики — це те, чим насамперед ми займаємося. Ми пропонуємо детальне вивчення пошукового попиту у різних нішах. Це включає не лише тренди, а й сезонність попиту та його регіональність.
Отримавши детальний аналіз, ці дані будуть працювати на Вас!
Google Analytics (GA) — це аналітичний сервіс від пошукової системи Google, призначений для веб-майстрів. Сервіс збирає статистику про відвідувачів сайту, джерела залучення трафіку, поведінку користувачів та інші важливі фактори.
За допомогою системи збору даних можна відстежувати безліч корисних факторів, які допоможуть визначити ефективність залучення трафіку, усунути помилки в дизайні та структурі сайту, детальніше вивчити користувачів, визначити показник виконаних цілей та конверсій, відкоригувати вирву продажів.
Можна відслідковувати такі основні показники: дії користувачів на сторінках, сторінки входу, пристрої користувачів, відсоток конверсій виконаних на сайті, ефективність рекламних каналів, розподіл трафіку та інше. А також за допомогою Google Tag Manager можна налаштувати численну мету та тригерів хоч на кожен елемент сайту та відстежувати практично все.
В ході підготовки аналізу попиту ми керуємося даними сервісів, яким довіряємо. Насамперед це сервіси від Google (наприклад, Google Keyword Planner, Google Ads, Google Trends), а також сертифіковані платні сервіси SimilarWeb, Ahrefs та Serpstat. В основу аналізу попиту входить кластеризована семантика з частотою запитів, яка відібрана під певний регіон та дату. Це робиться для того, щоб розуміти запити користувачів, обсяг запитів, коли і де вони вводяться найчастіше. Іншою важливою складовою є докладний аналіз цільових конкурентів, їх видимість у пошуку, обсяг трафіку, структура сайту, активності в рекламі, посилальний профіль і т.д. Це дасть можливість зрозуміти розподіл цільових конкурентів у ніші за обсягом одержуваного трафіку та видимості в інтернеті.
Оформити заявку
Biobo Digital Agency
Адреса:
Графiк работи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Адреса:
Графік роботи:
Пн — Пт: 10:00 — 19:00
Сб — Вс: вихідні
© 2022 Biobo Digital Agency
Оформити заявку
Замовити дзвінок